Hlavne malí a strední podnikatelia by sa mali prepájať, aby ťažili zo vzájomnej synergie. Prejaví sa to vo vnútri firmy, ale pridanú hodnotu pocíti určite aj zákazník. Tu je šesť dôvodov, ako môžete networking využiť pre seba i pre svoju firmu.
Noví zákazníci
Primárnym cieľom akejkoľvek komunikácie by, samozrejme, malo byť získavanie nových zákazníkov. Máme overené, že najlepšie sú profesionálne dlhodobé partnerstvá, pretože získavanie nových zákazníkov môže byť veľmi nákladné.
Noví dodávatelia
Pri networkingu vždy stretnete nových a zaujímavých dodávateľov, s ktorými sa oplatí nadviazať partnerstvá. Široká sieť kontaktov tiež pomáha vyhnúť sa tlaku zo strany existujúcich dodávateľov, pretože v prípade potreby vždy existujú alternatívy.
Nový pohľad na biznis
So skúsenosťami iných podnikateľov môžete získať úplne nový pohľad na svoje doterajšie obchodné praktiky. S otvorenou mysľou spoznáte množstvo nových nápadov, ktoré obohatia a optimalizujú vaše vlastné podnikanie.
Nové predajné kanály
Tí, ktorí si pravidelne vymieňajú nápady s inými podnikateľmi a obchodnými partnermi, tiež rýchlo nájdu nové predajné kanály a predajné miesta. Inšpirujú sa vytváraním sietí a získavajú nové nápady alebo môžu prevádzkovať nové kanály s novými obchodnými partnermi.
Nové riešenia pre firmu
Zodpovednosť v menších či stredných firmách je väčšinou len na majiteľovi či majiteľke, ktorí sa nemajú vždy s kým poradiť alebo prejsť svoje myšlienky a nápady. Networking môže byť bezpečným priestorom, kde sa môžete poradiť s majiteľmi a majiteľkami iných firiem. Prebrať s nimi svoje zámery a hľadať riešenia.
Nová energia mimo biznis
Je obohacujúce profesionálne i osobnostne stretávať sa a spoznávať podnikateľov a podnikateľky, ktorí vyznávajú podobné hodnoty a rešpektujú názory druhých. Networking má silu spojiť vás so zaujímavými osobnosťami.